Sunday 19 August 2018

Jamuan Makan di Taman Metropolitan Kepong

Assalamualaikum....

Pada hari Ahad bersamaan 19 Ogos 2018 kelas 6 Lestari 2016/2017 telah mengadakan hari berkumpul semula untuk membuat jamuan makan makan sebelum kami semua menjejakkan kaki ke Universiti masing masing. Tapi yang datang hanya 15 orang termasuk cikgu Akwa. Tidak mengapa walaupun yang lain tidak dapat hadir, diorang masih segar dalam hati, sebab diorang kan sebahagian daripada kelas 6 Lestari.

Terpancar wajah kegembiraan di setiap wajah mereka. Aku harap hari ini tersemat dalam hati korang. Kemungkinan hari ini merupakan hari yang terakhir kita dapat berkumpul bersama. Tapi kalau ada jodoh, kita boleh berkumpul lagi sekali satu kelas. Ada satu lagu yang sesuai untuk kita semua. Korang hadam maksud lagu ni.






Sebelum aku habiskan ucapan aku untuk hari ini, aku nak bagitahu pasal cerita lawak kat Taman Metropolitan tadi. hahahahahah... Aku ngan kawan aku naik basikal double. Dah dapat bsikal tu, kitorang pon main lah. Aku nak main sebab ingatkan basikal double dia macam dekat Taman Titiwangsa sebab sedap je naik dan kayuh. Tapi sumpah sangkaan aku meleset. hahahahah. 

First, sebab tempat duduk dia tajam, habis sakit pinggul aku. Lepastu payah giler nak kayuh. Ya Allah, memang ketar lutut nak naik lagi. Turun je dari basikal, aku dah rasa kaki aku longgar hahahahhaha. Kawan aku gelakkan aku. hahhahaah. Naik bukit tak payah cerita lah sebab memang payah lah nak kayuh hahahahah.

Tiba tiba macam nak belanja gambar kami dekat Taman Metropolitan tadi je. 



semua lelaki behave sebab perempuan cantik tangkapkan
HAHAHAHAH


Akhir kata, selamat berjaya kepada kalian semua di Uni masing masing. Apa yang penting jangan lupa solat. Solat tiang agama. Kalau tak ada tiang, macam mana nak bina bangunan kan? Ingat pesanan ni.

Bye....



No comments:

Post a Comment