Thursday 9 August 2018

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum warga blogger...

ingat tak lagi previous post saya?

yang pasal saya dapat cgpa untuk STPM, hari ini saya nak update keputusan UPU.
Alhamdulillah, saya dapat tawaran daripada UIAM.
saya tak sangka yang saya dapat tawaran. sebab saya sangka interview saya tak ada lah bagus sangat. tapi saya bersyukur sangat. detik ini lah yang paling saya tunggu tunggu. menjadi siswazah di salah satu IPTA.

Course yang bakal saya ambil ialah Bimbingan dan Kaunseling. saya rasa kos tersebut sukar untuk saya, tapi saya berjanji akan buat yang terbaik. rakan-rakan seperjuangan saya pun ramai yang dapat tawaran UPU.

kebanyakannya, ada yang dapat UKM , UM, UITM, UPSI dan UIAM serta UnisZA. saya rasa bangga dengan kawan-kawan saya. mereka yang banyak membantu saya bina semangat belajar. pupuk semangat kerjasama. walaupun mereka merupakan persaingan saya.

secara jujurnya, waktu pengumuman semakan keputusan UPU tempoh hari, saya check saya punya dulu. mula-mula berdebar-debar jugaklah.tapi saya tabahkan sebab perasaan ingin tahu tu, lebih kuat. hahahahahha. jadi saya check kat laman web upu. tapi tersekat sebab ramai yang guna web tu. jadi saya buat keputusan gila. saya cakap lagi sekali ni. G.I.L.A!!! saya pun mesej 15888. pastu dalam beberapa minit, mesej saya masuk. dengann perasaan nervous, saya tengok. mula-mula tengok tu, saya gembira sebab atas tu dia tulis TAHNIAH! baca yang tu je saya dah rasa gembira. TAPI,

bila saya baca je masuk UIAM, saya rasa macam a little bit down sebab benda yang saya harapkan tak dapat. Actually saya nak sangat masuk UPSI, tapi saya tak lepas ujian MEDsi haritu. Tapi, saya ingatkan saya dapat UM, kos kebudayaan bahasa melayu. tapi tak dapat. Tapi saya berfikir banyak kali, saya bersyukur sangat sebab dapat tawaran, kalau tak dapat, lagi lah saya keciwa hhahhahahah

tak sabarnya, tinggal beberapa hari je saya akan jadi siswi UIAM. saya kena daftar pada tanggal 25 Ogos 2018. doakan saya dapat teruskan urusan saya sebagai pelajar di UIAM.

terima kasih kepada semua cikgu-cikgu yang telah mengajar saya dan rakan-rakan saya. Jasa anda semua tidak akan kami lupakan. saya bangga menjadi anak murid cikgu-cikgu. segala kenangan manis dan pahit yang telah berlaku di dalam kelas 6 Atas Lestari, tidak akan kami lupakan. sebaliknya kami akan pahat dalam hati kami.

Insha-Allah, kalau ada jodoh, kita akan bertemu lagi pada masa akan datang.
Kalian jangan lupakan saya ye. Kalau korang nak kahwin, jangan lupa jemput aku. Aku sentiasa pakai number phone yang sama, tak akan pernah tukar number phone. Kalau boleh, rajin-rajinlah tangan, whatsapp aku atau group kelas. nanti, takdelah awkward sangat bila jumpa.

sampai di sini sahaja coretan saya kali ini. Kalau saya ada perkara lain yang nak dikongsikan, saya akan luahkan dalam blog saya A.K.A Cik Diary saya hhahahahahha....

BYE...

2 comments:

  1. Tahniah awak... Hopefully masuk Uni makin cemerlangg lahh ye. Peace yo

    ReplyDelete